onsdag 5 september 2012

Lavoar

 

Jag har en tid letat efter en lavoar eller om det kallas kommod, ville helst ha en med marmorskiva för tycker att ska man ha en så kan den gärna få vara med marmor.
 Det fanns en del på blocket både med och utan marmor men inte någon i närheten av min hemstad. Men så förra veckan hittade jag en som fanns inte allt för långt bort. Eftersom min sambo gillar att åka till Ängelholm så var han inte alls svårövertalad och i fredags hämtade vi hem den.
                                     Så här såg den ut i annonsen på blocket.

Nu ska jag bara måla den och även måla väggen där den ska stå. Det är inte så bara för på platsen står just nu en ful garderob som måste bort. Den är så klart full av sparade kläder som måste vara nån annanstans, men snart har jag röjt ur och varit flera gånger vid erikshjälpens gula container!!
 Lägger såklart upp en efterbild när allt är klart.

Inga kommentarer: