torsdag 13 juni 2013

Loppisprylar

Plåtburk o skål

När jag och min sambo skulle köpa panel till uterummet ( ja tänka sej att vi nu äntligen köpt detta men men det ska upp också) så körde vi förbi en loppis, nej inte körde vi förbi vi stannade såklart! Det blev en snabb runda på loppisen men jag hann hitta nåt  som jag köpte ändå.
En plåtburk hittade jag naturligtvis tänkte spara den och ha den till julgodis, så hittade jag en jättefin skål som var creméfärgad.

Skålen har en ros på kanten tror att det var rosen som jag inte kunde motstå.
 
Tycker att rosen är så fin, den gör inte så mycket väsen av sig då den är i samma färg men finns där ändå och förgyller skålen.
Hittade ett par andra saker som jag kunde låta bli att köpa, så detta blev en billig loppisrunda, som tur var för panelen var inte så billig!

Inga kommentarer: