fredag 4 april 2014

Loppis

Nya fynd

Tänkte visa ett par av mina senaste loppis-fynd. Det första är en virkad duk. Virkad i vitt bomullsgarn. Här har jag hängt den över en fåtölj i mitt vardagsrum. Tänk att denna stora duk kostade bara 25:- , alldeles för billigt egentligen för så mycket jobb och en hel del garn.


Jag har fyndat duken på Erikshjälpen, tycker att de alltid har många fina saker som är ganska billiga så det är sååå roligt att leta efter ny/gamla saker där.
Vi har nog snart varit på alla Erikshjälpens second hand i hela Skåne och tittar in igen när vi är i närheten av något.

Sist vi var på Erikshjälpen i Kristianstad hittade jag denna fina bricka i plåt.

Den är lite repig men för 20:- är den himla charmig och passar in i min samling av plåtbrickor. Kom just på att det nog är vad jag har en samling av plåtbrickor i alla fall har jag några stycken som jag har tyckt extra mycket om när jag spanat in dem på någon loppis och inte kunnat motstå utan köpt dem.
:

Inga kommentarer: