måndag 18 augusti 2014

Födelsedagspresenter

Betongspetskrukor och välkommenskylt

Tänkte visa ett par av mina födelsedagspresenter här idag. Jag fyllde för ett par veckor sedan och man skulle kunna tro att jag fyllde jämna år eftersom jag fick många jättefina presenter, men det var inte i år jag fyllde jämnt!!

Dessa betongkrukor gjorda av virkade spetsdukar fick jag med pelargonier i. De ska väl egentligen stå ute men först får de stå ett tag i köket så jag kan se dem varje dag.


Jag tycker jättemycket om dem och de passar så bra till mina Mårbacka-pelargonier.

Så här fin kan en gammal tegelpanna bli om man målar och skriver dit en text.
Ja, jag fick denna tegelpanna också. Den har fått flytta ut på trappan så man ser den med en gång när man kommer till oss.
En hel del andra fina saker fick jag också men dem visar jag en annan dag.

Inga kommentarer: