lördag 20 juli 2013

Sommar

Sommarblomster

och vimpel på ampeln.

Nu har vimpeln kommit på plats på mina amplar. Visst ser de ut som segelbåtar nu mina amplar? Och som syns på bilderna så har vi panelat lite i uterummet.

Syns även att glasmästaren har lyst med sin frånvaro så inga fönster har blivit i satta. Dessa hantverkare, aldrig att dom håller vad dom lovar, redan i september förra året var han och mätte så jag trodde ju att fönsterna skulle ha kommit på plats för länge sedan!!
Har gett upp hoppet nu om denna sommaren.
På dessa bilder har pelargonierna inte fått någon blomma men den som väntar på något gott.
 
Måste visa mina finfina sommarblomster också.
Blandad bukett av många olika blommor som jag hittat på min hundpromenad.
Tycker dessa buketter är dom finaste man kan ha på bordet det ser så somrigt ut.
 

Inga kommentarer: