måndag 19 augusti 2013

Uterum



Nytt o Gammalt

Tänkte visa lite nya prylar och lite gamla som jag ska ha i mitt uterum nu när det är på gång. Denna välkomstskylt är ny den hittade jag på Gekås när jag var inne en snabb runda i somras.
Hade tänkt göra en egen skylt men tyckte denna var fin.
 
På några loppisar har jag också varit i sommar och på en av dessa hitta jag denna snäckkransen till fyndpriset 5 kr.
 
 
Har hittat en segelbåt också så här ser den ut.
 
 
Har fått en prydnadslivboj av min dotter som har jobbat på en second hand i sommar.
 
 
Till sist kommer en bild på en plåtburk, den är ny. Jag hittade den på Eko, det fanns en större och en mindre, dessa passar in i uterummet tycker jag.
 
 
Ja nu har jag hittat många marina detaljer till inredningen och vi har fått fönsterna levererade efter lång väntan.
Men men vi väntar fortfarande på skjutdörrarna!!

 

Inga kommentarer: