onsdag 28 augusti 2013

Blandad kompott

Blått, fått, hittat och nytt!!

Lite fina saker som kommit hit till mej på olika vis tänkte jag visa idag. Först kommer en burk som nog varit en burk för kaffe. Som ni vet så är jag en burksamlare av stora mått och en burk som ha rosor i blått måste jag ju ha. Denna hittade jag på loppis i somras.
 
Nästa grej är alldeles nytt och köpt på Gekås när jag tittade in en snabb runda. Tänk en snabb runda där men det gick tog typ en timme sen var jag ute igen.
Krokar med ros på fanns det där och rosor i alla former gillar jag.
 
.
Tre sådana här kom med hem. Nu ska jag bara hitta en plats att sätta upp dem på.
 
Sedan kommer en liten sak som jag har fått i present från en av mina arbetskamrater när jag fyllde år häromsistens.
Det är ett hjärta i betong med en fin text.
"Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag" 
 
 
 
Sist men kanske finast är en sten som min sambo har hittat på stranden utanför Simrishamn.
Stenen är skapad av naturen och ser precis ut som ett hjärta!
 
 

Inga kommentarer: